Strona główna | Mapa serwisu | English version  

 
 Strona
 poświęcona Komarom i Rometom


Image Hosted by ImageShack.us 
Pony 301
ROMET > Pony 301

 
Motorynka Pony model 301

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 
Motorynka ta jest dalszym udoskonaleniem konstrukcji motorynki 50-M-3. Zasadnicze zmiany w tym modelu to: zwiększenie rozstawu kół przez wydłużenie ramy – wpłynęło to na polepszenie właściwości jezdnych oraz na wygodniejszą pozycję kierownicy w czasie jazdy; zmiana zbiornika paliwa _ co wpłynął na korzystniejszą sylwetkę pojazdu; zmiana lampy tylnej wraz ze wspornikiem oraz zastosowanie amortyzatorów tylich o zmienionej konstrukcji, zapewniających lepszą amortyzację tylnego koła. Motorynka Pony 301 została wprowadzona do produkcji w 1988 roku w miejsce wycofanych z produkcji modeli 50-M-2 i 50-M-3. Ujemną stroną wszystkich modeli motorynek jest brak prędkościomierza z licznikiem kilometrów oraz wyposażenie w dzwonek rowerowy zamiast w elektryczny sygnał dźwiękowy jak w innych typach motorowerów. Produkcję motorynki zakończono w 1994 roku.








Dane techniczne:

Silnik – dwusuwowy chłodzony powietrzem

Typ – 023 DEZAMENT

Pojemność skokowa – 49,8 cm3

Średnica cylindra – 38mm

Skok tłoka – 44mm

Stopień sprężenia
– 8

Moc - 023 DEZAMENT 1,25kW(1,7KM)/4800 obr/min

Maks. moment obrotowy
- 2,85 Nm

Gaźnik
– GM12F1

Sprzęgło
– mokre , 2 tarczowe

Skrzynia biegów
– 2 biegowa

Instalacja elektryczna
– iskrownik-prądnica 6V- 20 W

Świeca zapłonowa
– F-80 (iskra)

Masa silnika (bez oleju) -
10,5kg

Ogumienie
- 9 x 2 ½''

Oświetlenie przednie
– żarówka dwuwłóklinowa BA-15d1: 15/15 W – 5V

Oświetlenie tylne
– żarówka S 8,5/9,5 – 5 W/6V


Wymiary:

Długość całkowita – 1400 mm
Rozstaw osi – 940 mm
Szerokość kierownicy - 685 mm
Wysokość max. - 1050 mm
Masa w stanie suchym – 40 kg
Dopuszczalne obciążenie – 100 kg
Prędkość max. - 40km/h
Zużycie paliwa - 2,2l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa - 4,5l

Adrian Dziedzina : adrianmoto@onet.eu